Nazorg

 

Gecondoleerd met het verlies van een dierbare naaste. In de periode na het afscheid nemen komt er veel op je af. Zo ook administratief. Wat moet er geregeld worden en hoe moet dat allemaal? Een begrijpelijke vraag en een tijdrovend proces. Het kan fijn zijn om deze dingen samen met iemand te kunnen regelen en er niet helemaal alleen voor te staan. 

 

Samen maken we een plan van aanpak. Wat moet er worden aangepast en wat moet worden opgezegd? Dit doen we aan de hand van een handige checklist. Deze geeft overzicht van wat er gedaan moet worden en of het uiteindelijk geregeld/afgehandeld is.

Wat kan ik voor je doen?

  • Beëindigen of omzetten van contracten en abonnementen
  • Naamswijziging doorgeven aan diverse instanties
  • Diverse uitkerende/instanties en gemeentelijke instellingen informeren
  • Automatische incasso's stopzetten
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Verzekeringspakket controleren en aanpassen (denk aan zorgverzekering, voertuigen)
  • Bekijken welke toeslagen en uitkeringen er eventueel kunnen worden aangevraagd. 
  • Bank vragen om betalingen uit te voeren van een geblokkeerde rekening

 

Zelf doen of laten doen?

Wil je samen aan je eigen keukentafel bekijken wat er gedaan moet worden? Dan kan dit zeker. Je houdt hierbij zelf het overzicht en inzicht van wat er gedaan wordt.

Wil je dit liever uit handen geven? Dan is dit ook mogelijk. Ik kom bij jou thuis de benodigde administratie ophalen en ga voor je aan de slag!  Wekelijks ontvang je een update over de stand van zaken zodat je precies op de hoogte bent. 

“In tijden van verdriet heb ik veel steun gehad aan Kelly. Zij heeft alle papieren van mijn moeder opgehaald en heeft alles voor mij opgezegd, uitstel van betaling aangevraagd en de bank de benodigde rekeningen laten betalen”

- Sarah. H

Erfgenaam(en)

Is er geen weduw/ weduwnaar dan zullen we samen kijken wat de beste aanpak is. Dit kan zijn om het samen met één van de erfgenamen te doen. Maar het is ook een optie om mij zoveel als mogelijk te laten opzeggen/stopzetten. Dit zal alleen gaan wanneer er schriftelijk toestemming wordt gegeven om deze handelingen te mogen verrichten en de Akte van Overlijden aan mij wordt verstrekt. De erfgenaam zal van alles op de hoogte worden gehouden. Indien nodig zal bij sommige bedrijven/instanties alsnog zelf actie worden genomen. 

Deze afspraken zijn in het huis van de overledene, omdat daar veelal de post en digitale middelen aanwezig zijn.

Inkomen

Na het overlijden verandert er iets aan het inkomen. Van twee naar één inkomen en ondertussen blijven veel van de uitgaven hetzelfde. Ik kan mij voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat om dit op een rijtje te zetten, maar dat het toch vragen of stress kan geven niet te weten hoe het er financieel voorstaat! Geen fijn gevoel.. Samen kunnen we een overzicht maken waardoor je meer inzicht en overzicht krijgt in je inkomsten en uitgaven...

De pakketten

Een opstart

€139*

> Afspraak in de avond of overdag
> 2 uur 

> Bij jou thuis of online
> We maken een overzicht van wat je allemaal kan verwachten

> Achteraf vragen stellen via Whatsapp

 

We doen het samen

Meest gekozen!

€475*

> In 1 dag!
> Bij jou thuis
> We maken een overzicht van wat je allemaal kan verwachten.
> Maken een standaard opzet die kan doorsturen naar diverse partijen.
> Zorgen dat zoveel mogelijk bedrijven en organisaties worden benaderd. 

 

 

Uit handen

€999*

> Online kennismaking
> Afspraak bij jou thuis om alle benodigde informatie op te halen. 
> Online wekelijks contact om door te nemen welke post en/of mails er binnen zijn gekomen. 

> Duidelijkheid in welke zaken ik wel en niet voor je kan overnemen

> 2 maanden begeleiding in bovenstaande zaken. 

*Exclusief reiskosten, €0,24 per kilometer

"Kelly heeft mij enorm geholpen toen ik het overzicht niet meer had in wat er wel en niet was opgezegd na het overlijden van mijn man. In één dag had ik het overzicht weer en wist ik hoe ik verder moest”

- P. Berends